maandag 20 juni 2011

Jumbopaperclip versieren

Op mijn forum ben ik aan het swappen (ruilen) geslagen en dus opzoek gegaan naar leuke kleine dingen om te swappen.
Er is al een kaarten rondje gedaan en iedereen is enthousiast. Nu komt er een leuke uitdaging.
Een grote jumbopaperclip. De bedoeling is om deze te versieren. Ik heb al zoveel leuke ideetjes en dit is er een van. De paperclip is 10cm dus best flink aan de maar maar zooooo leuk! In verschillende kleuren kun je die vinden. Hier heb ik de gele gebruikt omdat deze kleur in de bloem terugkomt.
Met mooi pakpapier, plakplastic en een stukje karton heb je al snel een grappig geheel.













6 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit!
    ik ga het gelijk maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg sjiek uit en toch een stuk fleuriger dan een gewone paperclip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Yvonne. Ik ga zo eens een heel andere manier van versieren plaatsen. In Scouting stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo inge waar kun je deze jumbopaperclips kopen? Groet willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willemijn,

    Ik heb deze paperclips bij de Action gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi bedankt voor je antwoord!ik denk dat ze uit het assortiment zijn want ik heb ze er laatst niet gevonden,maar ik hou het in de gaten komt misschien weer terug.nogmaals thanks en groetjes
    willemijn

    BeantwoordenVerwijderen