zaterdag 15 december 2012

Jumbopaperclip Scouting stijl

Deze jumbopaperclip is alweer een jaartje oud.
Toch krijgt hij een plaatsje op dit Blog.  Het was een swap op mijn forum met een ruiterscout. Er staat namelijk al een jumbopaperclip met een Boeddha, Dit is een hele andere manier van versieren.
Voor de dasring heb ik fietsband gebruikt. De manier van vlechten kun je hier zien. Met een splitpen heb ik de ring gesloten. Ook het paard en de laars zijn van fietsband gemaakt. Leren veter aan elkaar gezet met een knoopje gemaakt van foam (rubberplaat). Het paard is dubbel  met een festonsteek aan elkaar gezet zodat je hem zo over de clip kunt schuiven.






1 opmerking:

  1. Hoi Inge,
    Ik heb ook een reactie geplaatst bij de jumbopaperclips van vorig jaar. Ze zijn erg leuk gemaakt en wilde graag weten waar je de paperclips hebt gekocht want ik kan ze nergens vinden. Ik hou deze pagina van je blog in de gaten voor een antwoord. Alvast bedankt!
    Groeten Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen