zondag 9 september 2012

Bloem van naaldbeschermers insulinepen

Vannacht gewoon wakker geworden door een ideetje dat in mijn koppie zat te broeien.
Wat kan ik toch allemaal maken van die gekke naaldbeschermers van de insulinepen.
Hmmm ..... kan ze natuurlijk ook opensnijden.
Zou het dan een bloempje worden??
Aan tafel tijdens de boterham ben ik dit op de broodplank gaan snijden en warempel  het ziet er best lollig uit.

Eerst het dichte puntje eraf snijden.
Dit gaat heel makkelijk want het is vrij zacht plastic.
Daarna door de midden snijden.
Dit 2x.


 
Openvouwen en de puntjes met een klein schaartje schuin
afknippen. Kan ook rond maar dat is iets meer gepriegel.

 
Rijgen en tussen de blaadjes door de draad omslaan.







 
Dit zijn de andere maten naalden in een groen jasje.
Deze heb ik maar 1x kunnen gebruiken want de paarse
waren beter voor mijn man Hans die ze gebruikt.

 
En dit is weer net iets anders. iets meer ingesneden zodat de blaadjes
fijner zijn. Lijkt wel een herfstastertje.
De afgesneden dopjes zijn nu ook gebruikt. Daar liggen de gele
kraaltjes weer bovenop.
Zo is het hele dopje gerecycled.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten