zondag 11 maart 2012

Doosje vouwen

Dit doosje heb ik gemaakt van een simpel A4tje.
Snijd een vierkant uit van 20x20 cm voor de onderkant en voor het deksel 21x21 cm.
Je hebt geen lijm nodig maar wil je het doosje gebruiken voor de lucky paper stars is het leuker om er een venster in te maken. Je moet dan de puntjes in het deksel even vastlijmen en daarna een cirkel of vierkant uitsnijden. Plak daarna wat plastic in het deksel als venster. Plastic wat ik voor dit doosje heb gebruikt is gewoon van een rol inpakfolie. Mooi hard plastic gebruik ik van een bakje druiven of een taartdoos.
Omdat het uitsnijden niet altijd even netjes gaat heb ik de rand  met glitterlijm weggewerkt.
Lief lintje erom en evetueel wat versieren met extra sterretjes en knoopjes en je hebt een schattig doosje.





Hier hoort nog een fase vouwen tussen maar ik ben daar even een foto van vergeten.
Als de 4 punten omgevouwen zijn vouw je de punten weer naar binnen tot de eerste vouwrand.











Wat ook erg leuk is om te grbuiken voor de lucky paper stars is een transparante bal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten