woensdag 9 november 2011

Vlinder maken van papier

Als een viooltje lukt dan moet een vlinder ook lukken.
Ik heb een foto opgezocht van een blauwtje om deze een beetje na te tekenen.
Lijkt niet helemaal maar een beetje eigen dingetjes eraan is wel leuk.
Misschien ga ik nog wel een dagpauwoog proberen.
Dan moet ik wel kleurpotloden gebruiken want pastelkrijt is te dik voor details.

Hier stap voor stap.


Deze vlinder heeft een 3d kit lijfje waar ik met krijt wat poeder op heb laten vallen. De kit neemt het poeder op en het lijfje is super zacht.
Malletjes gemaakt van karton zodat ik steeds hetzelfde vleugeltje heb.
Deze gewoon met de hand nagetekend van een echte vlinder.








Een van de nieuwe onderdeeltjes is een paspopje wat ik zo leuk vond om te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten